onsdag, mars 07, 2007

Utmanad

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.
1. Samtidigt (lätt inspirerad av Gilmore Girls) tror jag att snö är magisk, blir jag ganska less på den. Snö ska det vara december och januari, sedan ska det börja bli vår, man ska i alla fall slippa komma hem till snö….
2. Jag finner Bukarest betongdjungel vackrare än den svarta snön längs norrlands vägarna.
3. Som innan nämnt har jag haft elakartad toalettskräck, dock anser jag fortfarande att man helst ska känna ägarna till toaletten väl, innan man kan göra nr.2.
4. Jag gillar inte sommaren speciellt mycket, mest beror detta på att jag inte gillar att bli svettig. Våren och hösten är därmed att föredra.
5. Jag har lite svårt för småländska, men däremot älskar skånska och gotländska.
6. När jag var yngre avskydde jag P4 och skidsändningar på TV, gillade inte heller svamp eller bärplockning, men innan ens fyllda 25 år har jag börjat uppskatta delar ur detta…
Jag utmanar: Micke, Jessika, Björn, Oskar, (Jag följde utmanarens Kristins goda väg och valde endast fyra).

3 Comments:

At 6:38 fm, Blogger samtalmedsolen said...

Hmm utmaning, hinnerinte just nu, men later trevligt men ack sa tragiskt min van att du gillar p4. Du borjar sannerligen bli vuxen, och ungdomens vilda dagar ar et minne blott snart men lev pa minnen och undantag

Har du forresten kopt tomas anderssons wiijs nya skiva dar den bra versionen pa carolas evighet finns med?

 
At 8:09 fm, Blogger Anna said...

mmm,livet är inte lätt, men om jag minns rätt gillade du också ett p4 program som gick på den tidiga morgonen...

 
At 9:09 fm, Anonymous Anonym said...

Vill du gå i terapi hos moi ;?

 

Skicka en kommentar

<< Home