måndag, augusti 13, 2007

Jag är stressad…

Hotell Nireas på Kreta

… på lördag åker jag på Charter. Jag är orolig över att vi kommer att missa flyget, att jag glömmer något viktigt. Därför måste jag börja skriva listor, packa, organisera. För att lugna ner mig ska jag börja morgondagen med lite yoga, hjälper inte det så får jag ta till något lite starkare…

Att göra:
Packa
Leta böcker, ev. köpa
Vattna
”Brun-utan-sol”-sola mig
Köpa mat + vägmat
Leta batterier
Göra sköna playlistor
Pengar

Ta med:
Biljett
Pass + reseförsäkring
Necessär med sköna produktr
Adresser: Ana, kan du maila din?
Vägbeskrivning
Solkräm
Kläder: Shorts, Kofta, Kjol, Kläning mm
Skor: Flip-flop, sandaler, pumps
Böcker
Badlakan
Strandmattor
Solglasögon
MP3
Kamera

2 Comments:

At 4:46 fm, Blogger samtalmedsolen said...

Vill du inte ha min adress? :(
E-ticket är bra.
Ta med laddare till kamera och du har digitalkamera med... Och sladden förstås...
Vad och varför strandmatta?!
Borgligt lyx...

 
At 1:09 em, Blogger Anna said...

allt är borgligt i din värld!

 

Skicka en kommentar

<< Home