onsdag, maj 04, 2005

Nya idéer...

Apropå Christinas bra idéer kanske en underuppsats skall göras på fenomenet, en diskursanalys kanske, se såväl på argumentationen men även på genomslaget, tilltalar folket politikerna på olika sätt beroende på parti?, vilka partier är mest aktiva?, vad skriver egentligen politikerna om på sina bloggar? (alla är säkert inte lika privata som Margot), åh den som bara hade tid... Dagen schema är följande:

- Skriva på teori, ”ska bara” så fort mitt te är slut.
- Vänta på posten och se om det finns något brev där till mig som talar om för mig om jag har jobb i sommar eller ej. Om inget svar har kommit så ringer jag!
- Göra en intervju.
- Efter intervjun och renskrivning, gå på filmvetenskap, idag handlar det om dockuspåor och reality-tv, något jag nästan kan utnämna mig som expert på, kanske jag skulle skriva en artikel på utveckling från real world på 90-talet tills nu?
- Och sen är det kväll, så jag skyndar mig hem till The OC och Las Vegas... Sedan är det helt enkelt dags att sova!

1 Comments:

At 1:04 em, Anonymous Anonym said...

Hello komp.

Sitter och skriver, har äntligen fått igång glöden. Blir frustrerad över hur bra det verkar gå för Jonas med hans skrivande dock, men när han kommer att börja klippa bort en massa så hinner jag ikapp! Mouhahagahaa!

Kom ihåg att du alltid kan få jobba för mig i sommar om det blir knivigt. Ingen lön till shopping kan det bli tal om men mat och logi ingår som kompensation för arbetsbördan!

Have it well on tha intervju! Akta för regnet!
//Pussar och annat;()

-(Your M)-

 

Skicka en kommentar

<< Home