lördag, oktober 13, 2007

Det behövs så lite att göra mig lycklig…


Jag fick ett trevligt mail från Jessika, hennes mamma som är i Usa hade köpt Burt Bees hudlotion, schampoo, rengöringskräm, läppbalsam, handkräm, med mera till moi. Lovely! Jag älskar detta märke eftersom produkterna gör underverk för min hud, doftar underbart och allt är (mer eller mindre) naturligt. Nu är jag nyfiken på vad hon har plockat ihop, men jag får vänta tills nästa vecka när jag landar i Hedemora. Om man vill köpa Burt Bees produkter i Sverige är Eleven ett bra nätalternativ, antar att det finns butiker som säljer produkterna också, kanske NK?

4 Comments:

At 9:21 fm, Blogger samtalmedsolen said...

NK finns i Göteborg...

 
At 8:54 em, Anonymous Anonym said...

När får vi se resultatet av shoppingen?

 
At 4:45 em, Blogger Anna said...

när jag kommer hem, men nu finns dom i mina ägor, flera kilo!!!

 
At 6:22 em, Blogger samtalmedsolen said...

Ojoj! Flera KILO!
Hur ska du orka bära dom? Tror du måste bli hämtad med bil.
Du borde ju såklart foto och lägga upp:)

 

Skicka en kommentar

<< Home