onsdag, november 28, 2007

Är jag ett hardcore-fan? (Jag måste vara galen)....

Undrar vem som orkar höra Lundell sitta och yla vid köksbordet timme ut och timme in utöver hardcorefansen?



Jag kan inte låta bli. Notboken kan jag vänta med, men boxen: den bara måste jag ha! Vad är det med boxer btw, varför utsöndrar dom ett sådant stort ha-begär? Men det är inte inspelningarna som mest lockar, det är det grafiska bladet och i andra hand dvd’n från Club Zebra. Hoppas att herrn är på gott humör på fredag och skriver något fint på min box: årets julklapp till mig själv!

3 Comments:

At 11:29 em, Blogger samtalmedsolen said...

Du är kanske nåt mellanting. Du vill ha boxen men tveksam om du orkar timme in och timme ut med Uffes vrålande vid köksbordet; demos och outtakes verkade ju inte locka så mycket menade jag...
Hm först måste du väl se till att du verkligen äger en box som kan bli signerad? ;)
Nåja, känner igen Ha-begäret vid olika typer av boxar, vi är nog inga goda buddhister i alla fall...

 
At 12:15 fm, Blogger Anna said...

tack för att du fixade boxen idag, med signatur och allt =)

 
At 2:21 em, Blogger samtalmedsolen said...

No problem.
Lundell trodde kanske att han hade en mycket givmild människa fram sej som skulle ge bort en 2000krs-box i julklapp...

 

Skicka en kommentar

<< Home