måndag, oktober 24, 2005

Skönt...

Jag är inte så vuxen ändå som jag hade förfasat, fick bara 18 poäng i vuxentestet som jag hittade hos denna blogg. Jag skulle ha blivit mycket förvånad om jag hade fått fler poäng, eftersom min vän påpekade följande när vi var i Saga gallerians leksaksbutik i lördags, ”du vill inte ha barn, du vill va barn”…
Man kan även göra ett test på P4's hemsida. Där blir resultatet följande: ”Lyckost där! Du kan ännu ett tag kalla dig ungdomlig och oförstörd. Se dig bara för så att du inte trillar dit på att etikettera matresterna för då är det kört!” Men det är ju just det som jag gör…

2 Comments:

At 8:53 fm, Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 
At 9:58 fm, Anonymous Anonym said...

Hur hänger detta ihop??
Första testet gav mej 10poäng näst nr2 gav mej denna kommentar:

"Hmmm...
Varningslampan börjar blinka! Vuxenpoängen rulla på och du ligger farligt nära den kritiska gränsen. Och ingen vill väl kalla sig "genomvuxen"."

 

Skicka en kommentar

<< Home