tisdag, januari 24, 2006

Jag har skaffat mig en Hobby!


I helgen beställde jag boken ”Passion för pärlor” och idag damp den ner i brevinkastet. Måste säga att det verkar lite komplicerat men jag är totalt förblindad av alla de olika pärlornas skönhet. Jag bestämde mig att prova på att göra ”Armband med berlocker” på sida 17. Så nu har jag nästan spenderat en hel eftermiddag på olika Internetsidor; Pärlshoppen, Pärlplatsen, Pearlshop, Ninas pärlor, samt många mer. Men jag behöver gärna lite tips, vad skall jag tänka på, vilka är de bästa sidorna att beställa ifrån, mm?

1 Comments:

At 8:23 em, Anonymous Anonym said...

Kolla efter pärlor på tradera. Köper mycke av lena34 som har sötvattenpärlor av bra kvalitet. Tappa inte huvudet i budgivningen bara... lätt hänt...

 

Skicka en kommentar

<< Home