tisdag, februari 14, 2006

Alla Hjärtans Dag


Kort till nära och kära
Anna Design
Dagen må vara ett så kallat kommersiellt jippo, men det är även ett bra sätt att uppmärksamma de som man håller kära. Idag skickar jag en tanke till min familj, mina vänner och min egna Daarling.
Jag har mycket att göra idag, men kommer att löpande att lägga upp hur Alla hjärtans utvecklas under dagen. Först väntar några timmar med farbröderna Goffman och Fromm. Sedan lite förberedelser, "skattjakt" och romantisk middag...

2 Comments:

At 2:58 em, Anonymous Anonym said...

Fromm, Erich? Inte så tokig väl?
Åh vilka fina kort man INTE får:(

 
At 1:54 em, Blogger Anna said...

mmm, det var tur att jag fick ett så fint kort av dig och god kola dessutom, gelehjärtan känns faktist lite uttjatade ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home