lördag, juni 10, 2006

Sommar!!!


Nu är det sommar, lundell skrålar ”om sommaren” och vi dansar. Förövrigt har det börja växa på balkongen, men vem skall ta hand om den nu när vi ska åka bort? Måste ragga växtvakter, nu! Utöver detta har min stress börjat lagt sig och tarmen har fått smakat på kaffe, det var den värd. Två tillägg måste göras innan jag fortsätter städningen: 1. Fel person vann American Idol, Chris Daughtry skulle ha tagit hem seger (måste erkänna att jag har drömt drömmar om denna man), samt 2. Fel person vann Project Runway, Santino skulle självfallet ha vunnit…
Jag är trött på datorer, därför hänger jag inte här så ofta....

4 Comments:

At 12:38 em, Anonymous Anonym said...

"Om sommaren" är en fantastisk sommarlåt. Det finns fler. På sidan www.pafrifot.net finns artiklar och forum där man diskuterar Lundells konstnärskap. Gå dit och ta del av alla tankar och funderingar vettja

 
At 8:14 em, Anonymous Anonym said...

Vem är anonymous?

Gillade han som vann amerikan idol

Om sommaren är en trevlig sommarlåt, men B-spåret är en mycket sexig låt faktiskt, insåg det i vintras tror jag, jag nästan rodnade

 
At 6:09 em, Blogger Maria said...

Vilka vackra blommor!

Du har rätt, fel person vann. Taylor var så.. enformig typ.
Jag tyckte verkligen också om Chris Daughtry, han var riktigt cool. Fast jag hejade på Katharine McPhee

 
At 5:19 em, Blogger Anna said...

mmm, hänger redan på foten, fast inte så ofta =)

 

Skicka en kommentar

<< Home