måndag, maj 09, 2005

Borde Per Nuder förbjuda bloggandet?

Jag erkänner, jag har inte haft mycket tid för bloggande idag. Jag har varit på universitetet från klockan 10.00 till nästan 18.00, tre intervjuer med allt som hör till samt lite efterforskningar. Väl hemma orkade jag inte mycket mer än att äta mat, var vrålhungrig, hade endast fått i mig 3 koppar kaffe och en banan, tur att Markus kan laga god spagetti och köttfärssås. Efter middagen väntade 2 timmar med skräp-tv, "Fab 5" samt "Vem vill byta fru" efter denna dos av verklighetsflykt tjatade jag på Markus att sluta spela 'Operation Flashpoint' så att jag äntligen skulle få en stund med min blogg. Åh vad jag längtar efter en egen dator!!!


Intressant idag är firandet av krigsslutet i Ryssland. I DN kan vi se några av de som Putin sakar hand med, vilken skara: Bush, Berlusconi och Persson. Undrar om de byter sina personliga bloggadresser med varandra som barn byter adresser med nyfunna vänner på semestern? Okej, jag vet att de har träffats innan, men det här med bloggar är ju ändå en ganska ny modefluga och alla världsledare är inte lika före sin tid som Bush.


Goda nyheter är även att Lundell kommer ut med en ny bok i september, "Värmen" heter tydligen romanen. Jag längtar och trånar....