söndag, december 11, 2005

Gör Mackan och Annas quiz!!!

Du trodde att du visste vem du var?


5 Comments:

At 11:19 em, Anonymous Anonym said...

En bild på Gollum visades och texten: "Ursakta, lider du mahanda av schizofreni? Uppsok genast legitimerad lakare och bli av med alla psykoskryss!"

- Ska jag jubla eller ställa mej i skamvrån?

 
At 11:20 em, Blogger Anna said...

jag får nog skämmas mest själv, som fick Miss USA, fast jag själv är en av skaparna av testet...

 
At 11:31 em, Anonymous Anonym said...

sant det är pinsamt ;)

 
At 4:49 fm, Anonymous Anonym said...

Anna, du är inte ensam om det...

 
At 12:15 em, Blogger Anna said...

men egentligen, många (enligt min mening) "bra" människor fick samma resultat som mig, så jag säger bara åt all ni andra - det är ni som är de konstiga och det är vi som är de "normala"...

 

Skicka en kommentar

<< Home