tisdag, februari 14, 2006

He is lovely...

När jag kom hem idag efter min lilla shoppingtur, möttes jag av rosenblad som formade en liten stig på golvet. Väl i köket fanns det en vacker bukett med tulpaner, mer rosenblad, ett vacker kort (med ännu vackrare text) och två rosa paket (vilka innehöll vackra underkläder från Nelly), mmm, det är härligt med romantik ibland…


Nu är snart Alla hjärtans Dags middagen klar, till förrätt blir det toast med heta röror, till huvudrätt blir det entrecote med vitlök, rödvin och timjan, samt klyftpotatis, och efterrätten är en pannacotta på yoghurt med en hjortronskaramell… hoppas att det kommer att smaka.

6 Comments:

At 9:35 em, Anonymous Anonym said...

Knackade han tre ggr?
Hade han problem med frågorna/skattjakten?

 
At 8:30 fm, Blogger Anna said...

mmm, dock var den nog lite svår, men med lite extra ledtrådar så...

 
At 1:36 em, Anonymous Anonym said...

Jag anser nog att "skattjakten" mera var utformad för att på olika sätt bevisa att jag inte riktigt känner anna så bra som jag kanske vill tro!

Eller, som när man har grävt ut alla Lundellböckerna från bokhyllan och slitit sitt hår över "ledtrådar" som "blött, vitt och kallt"?... hmm fast Augustin var nog grymmast iaf. När jag väl hittat honom ville han bestämt inte lämna ifrån sig den sista ledtråden =)

Men det var en härlig kväll!

 
At 1:39 em, Anonymous Anonym said...

Blött, vitt och kallt men vackert o romantiskt är kanske snö? Annas favvorit lundell böcker; Tårpilen, Sömnen...

Hmm Ja, hon va alltså lite ondskefull så du skulle känna dej dålig o att du inte alls känner henne? :(

 
At 1:48 em, Anonymous Anonym said...

Aha... Du så så finurlig:)

 
At 1:49 em, Blogger Anna said...

Svaret på något kallt, blött och romantiskt var såklart tavlan "snön faller" och den andra ledtråden låg i kyssen, för det kändes mest alla hjärtans...

 

Skicka en kommentar

<< Home