måndag, juni 19, 2006

Det var ett tag sedan...

Lite bitter är jag över att jag inte fick spendera den gånga helgen i ett tält med mina kära Em, mysa i gräset smaskandes på ”smålandsrullar” och se fotboll på storbildsskärm. Men istället så sa jag (kanske) hejdå till min hemstad på ett tag. Fick träffa en ytterst charmant och bedårande liten kille. Men nu börjar sommaren på allvar, i och med heltidsjobb, målande, pärlande, kallt rosévin, tonvis av böcker, en och annan konsert och försök till odlande…Det är ibland hopplöst att bo i norrland...

3 Comments:

At 10:32 fm, Anonymous Anonym said...

Ibland är det bra också ;=

 
At 5:49 em, Anonymous Anonym said...

Målande?
Kommer du ge boktips på sommarläsning?
Recensioner på böcker på bloggen?

Tillochmed Paggan var på Hultan
och han dyrkades som den blivande President han är!!!
http://paggan.blogspot.com/

 
At 5:18 em, Blogger Anna said...

Yepp, ska måla stolar =) På tal om farbröder, kolla in: http://persson.blogsome.com/

 

Skicka en kommentar

<< Home