onsdag, juli 05, 2006

Handla så mycket som möjligt?!?!?!?

Nu är det nära. Snart lämnar (eller flyr) vi landet. Detta har dock lett till vissa komplikationer för mig. Främst av shoppingart! 1. Jag har bland annat fått för mig att det inte finns några snygga jeans i Rumänien, därför har inhandlat 3 par (alla tre i samma stil). 2. Att det inte finns några bekväma och vackra kläder, vilket jag genast har gjort något åt. Sedan finns det mycket mer att inhandla innan avresa, bland annat:

1. Hope in a jar – Philosophy
2. En MP3-spelare, eventuellt denna!
3. Lonely Planet Romania Guide
Sedan kommer vi till nästa problem, vad skall man packa? Vad kommer jag/vi att behöva? Det kommer att vara såväl kallt som varmt under tiden i vi kommer att vara i Rumänien, men samtidigt vill jag inte packa för mycket…

Oj, det börjar att pirra ordentligt just nu i magen….

7 Comments:

At 5:53 em, Anonymous Anonym said...

Aha en sån mp3-spelare jag tänkte köpa men blev en annan som du vet snarlik...
Den funkar himla bra...

 
At 5:54 em, Anonymous Anonym said...

Snart bara Oskar som iinte har nån:P

 
At 6:13 em, Blogger Anna said...

ja, stackars oskar, men främst tycker jag att han ska skaffa bredband igen...

 
At 11:11 em, Anonymous Anonym said...

Ja, så han kan se alla nya wrestlinggalor...

 
At 2:57 em, Blogger Oskar said...

Meh. Det finns faktiskt wrestling på dvd oxå. Så jag överlever nog. Fast en mp3spelare behöver jag minsann oxå.

Jag tycker iaf att du bör införskaffa sockiplast, man vet aldrig när det kan behövas, har hört att Robert Aschberg är särskilt förtjust i såna.

 
At 3:00 em, Blogger Oskar said...

Å vem vill inte vara som han.

 
At 11:53 fm, Blogger Anna said...

måhända att aschberg är ganska cool, men vem vill vara instängd i ett par sockerplast?!

 

Skicka en kommentar

<< Home