söndag, september 03, 2006

langt borta...

...manga intryck, svart att fa ner alla pa "papper", men det gor ont i hjartat att se alla gatubarnen, i ovrigt ar Bukarest en mycket skon och stundtals vacker stad. Jag tror att jag kommer att trivas. For tillfallet har jag extremt dalig tillgang till Internet, men om ett par veckor eller sa hoppas jag att jag har en lagenhet tillsammans med nat. Nagot som ar roligt ar att min kara van Micke, an en gang har tagit upp bloggandet. Kanske gor han det battre denna gang, kanske inte...vi far se.

2 Comments:

At 7:34 em, Anonymous Anonym said...

Tycker faktiskt att jag redan lyckats bättre än förra gången... tycker inte du? Tack för länken. Men du, jag skulle nog påbörjat mitt bloggande när du var kvar i landet Sverige, du hade kunnat bistå med stor hjälp för har inte varit alldeles lätt...

 
At 12:26 fm, Anonymous Anonym said...

Nu förstod jag vad du menade med Den talande solen *hahahaha*

 

Skicka en kommentar

<< Home