lördag, augusti 05, 2006

"Vin i solen"

Jag började ladda redan igår kväll, på vägen hem från jobbet skrålade Lundell och Springsteen vartannat i mitt öra. Ikväll gäller det, en av sommarens höjdpunkter, för vad vore en sommar utan Lundell? Det spelar egentligen ingen roll hur många gånger man har hört vissa låtar, på sommaren finns det något magiskt över dem. Så det gäller endast att sätta på sig sin vackraste (sommar)-klänning och gå ut ikväll och njuta av en sensommarkväll, med vin, gott sällskap och en förhoppningsvis laddad Uffe. Dock har jag en liten önskelista innan jag beger mig iväg till Ö-vik:

1. Snälla, skippa bandanan =)
2. Stryk låt nr. 4 och spela Ryggen fri istället.
3. Spela gärna något från 12 sånger, varför ska Skansen få allt? ;)


Följ gärna kvällens händelse på följande länk:
http://www.pafrifot.net/board_v2/index.php?topic=3305.0,
eller varför inte packa bilen och börja åka uppåt (eller neråt)!!

1 Comments:

At 12:12 em, Anonymous Anonym said...

Ska du spela munspel när du kommer tillbaks till Umeå?

 

Skicka en kommentar

<< Home