fredag, oktober 27, 2006

Pa begaran

Sa Micke, har har du min lista...

4 arbeten jag haft:
Exportassistent
Bandvardinna
Receptionist
Vardare

4 filmer som jag ser om och om igen:
Dr. Zhivago
Kameliadamen
Hur man gor ett amerikanskt lapptacke
Reality Bites

4 städer jag bott i:
Asele
Hedemora
Bukarest
Dals Ed

4 tv-serier jag gärna ser:
Gilmore Girls
Sjunde himlen
OC
Och all annat realityskrap

4 ställen jag vill åka till:
Libanon
Jamacia
Staterna
Serbien

4 webbsidor jag besöker dagligen (for narvarande har jag inte tillgang till nat dagligen, sa jag skippar denna fraga).

4 favoriträtter:
Sushi
Lamm i vitlokssas
Allt med skaldjur (nastan)
Flasklagg med rotmos och Pitepalt, och all svensk husmanskost som inte finns har...

4 ställen där jag trivs :
Hemma i koket i Hedemora
I Lillstugans kok i Rasbo
I min sang
Pa ett kafe i Marocko

4 bloggare som jag utmanar:
Ingen

3 svenska musikartister eller grupper som later annu battre nar man befinner sig utomlands:
Ulf Lundell
Stefan Sundstrom
Lars Demian

3 utländska musikartister eller grupper:
Bruce Springsteen
Bob Dylan
Johnny Cash

2 Comments:

At 12:02 fm, Blogger samtalmedsolen said...

Hur kunde jag glömma Cash?, får skylla på att jag var trött och hade tankar på tentan också...
hoppas det gick bra, men var jävligt nervös precis innan.
Hehe du har också en hel del animalier på din matdel;)
Fast jag har enbart gott kött.
Och den skulle kunna göras längre, kryddig ungersk korv har ju liksom en hedersplats.
Men det där med lamm (för du menar väl lamM och inte lam- som i lama-djur...) i vitlök lät smaskigt!

 
At 12:31 em, Blogger samtalmedsolen said...

Dina tv-serier... är du inte lite för gammal för OC ;)
Och ikväll(sön) är det åter 7th heaven (nya avsnitt, ruthie är jättestor o har skaffat mobiltelefon men ingen ringer så pappan har delat ut hennes mob.nr på skolan! hehe)

 

Skicka en kommentar

<< Home