lördag, september 30, 2006

En drom?

Det hander mycket har och mycket i Sverige. Svart att vara pa tva stallen samtidigt. Kanns som man hamnar nagonstans mitt mellan, alltsa ingenstans. Regeringsskiftet vill jag inte yttra mig sa mycket om, trist var det dock att folja de politiska "striderna" harifran, de sanna kanslorna kom aldrig fram, det kanns mest som en saga eller en drom och nar vi kommer tillbaka kommer den vanliga socialdemokratiska staben "valkommna" oss.

Utanfor mitt fonster i var gigantiska lagenhet kan jag se loven skifta farg, hosten ar vacker. Men i Bukarest ar det fortfarande varmt. Annat var det i de kalla Transylvanska bergen vi besokte forra helgen. Det kandes kallare an var karga nord.

Pa mandag borjar studierna, det ska bli spannade. Struktuerna verkar vara desamma, med gamla gubbar tittandes ner pa en fran sina hoga vaggar.

3 Comments:

At 8:43 em, Blogger samtalmedsolen said...

Såg du Mr D i Bergen då?

 
At 8:47 em, Blogger Anna said...

nja, han var hemskt osynlig, men jag sag huset dar han sags vara fodd...

 
At 10:45 em, Blogger samtalmedsolen said...

Såg den där svenska vampyr filmen Frostbiten för nån vecka sen. Första halva va ganska bra...

 

Skicka en kommentar

<< Home