onsdag, maj 11, 2005

Använd solkräm!

Som att det inte var nog av reportrar på Expressen som bloggade, nu har de blivit två till, dessutom tämligen intressanta.
______________________________________________________

Jag vet att jag lovade att inte skriva något mer om vädret, men detta är på liv eller död! I går när jag satt och skrev på min uppsats ser jag en kille som ligger ute och solar i bara kalsongerna utanför mitt fönster. Bara en timme innan hade jag läst larmrapporterna, frågan var alltså skulle jag upplysa honom eller inte? (Det bör även tilläggas att det endast var 12 grader ute). Sol är som vi kan läsa farlig, speciellt under våren och därmed borde vi alla gå tillbaka några sekel och klä oss i långa klänningar av bomull, solhatt alternativt ett solparaply. Denna trend kommer dock att ignoreras som alla andra som försöker säga att det är cool att vara blek. Nåja, jag förblir blek och prickigt under sommaren som vanligt…