måndag, december 12, 2005

Vem vill inte veta….

…vilken kändis som man liknar? Enligt My Heritage http://www.myheritage.com/ är jag mest lik:

Ginger Rogers 69 %



Charlize Theron 68%



Lucille Ball 66 %



Sarah Michelle Gellar 65 %



Bette Davis 63 %



Vivien Leigh 60 %



Josephine Baker 60 %



Jennifer Aniston 59 %



Helena Bonham Carter 59 %



Keira Knightley 58 %





Nu är det bäst att jag går och lägger mig, så jag får ordentligt med skönhetssömn, för jag har höga ideal att upprätthålla imorgon, enligt detta test…

5 Comments:

At 12:52 fm, Anonymous Anonym said...

Men Grabo då? :(

 
At 12:54 fm, Blogger Anna said...

ja, varför blev jag inte lik henne =( men jag är i alla fall i gott sällskap med vackra damer...

 
At 12:54 em, Anonymous Anonym said...

43% lik Viggo Mortensen:)

 
At 4:55 fm, Anonymous Anonym said...

Sophia Loren & Josephine Baker 68%,
Faye Dunaway, Julianne Moore & Ginger Rogers 65% ,
det roligaste av allt: Beyonce 62%, ahahahaha...
Uma Thurman 60%, Sharon Stone 58 %

 
At 12:12 em, Blogger Anna said...

åh daarling, du är en riktig quite!

 

Skicka en kommentar

<< Home