torsdag, november 16, 2006

Julen ar fortfarande langt borta...

Vindarna ar varma igen. Solen skinner och de tar fortfarande host, nar ska vintern borja? Imorgon aker vi till Sibu. Rymmer ett par dagar fran Bukarest och dess forgiftade luft.

Jag vantar fortfarande talmodigt pa ett brev fran en van utan framgang. Kanske kan herrn inte stava eller sa har brevet beslagstagits av tullen?

Jag har borjat trottna pa musikutbytet pa min dator (Ludell och Springsteen mf. borjar ga mig pa nerverna), skulle vara trevligt att uppdatera winampen lite ny musik, bland annat Moneybrothers nya, men vi har fortfarande inte fatt internet installerat i lagenheten…Vissa saker tar lang, lang tid i Rumanien.

Jag har tjuvstartat att dricka glogg, med hjalp av gloggkryddor fran Sverige, mmm det var gott. Ha aven inhandlat en vit hyacinth, men julen kanns andock langt borta.

1 Comments:

At 2:06 em, Blogger samtalmedsolen said...

SKITTULL!

 

Skicka en kommentar

<< Home