måndag, april 16, 2007

Ingen Askungen

Idag har jag tappat skorna fyra, egentligen fem gånger… Jag har även blivit tvungen att köpa 3 par sockor för att skorna skulle sitta bättre. Men nejdå, trots fyra lager av socker ramlar dessa pumps i storlek 38 av. Jag är förvirrad, i Bukarest satt de ”fina fisken” på fötterna.

Min balans är ingen höjdare heller, något jag ännu en gång fick bekräftat på yogan. Men med koncentration och närvarande skall det fixas. Min vackra sjal från Indien gjorde dock susen som överlag på yogamattan… tack ;)

3 Comments:

At 1:27 fm, Blogger samtalmedsolen said...

Så välmatchande indiskt filosofisk system ihop med sjal från indien.
Du måste varit en mest välmatchande på matten;)
Och kanske den med sämst balans också? Är solhälsningen kul tycker du?

Men tror faktiskt det är straffbart att använda sej av uttrycket "fina fisken"

 
At 10:46 fm, Blogger Anna said...

"fina fisken" användes mest för att provocera ;)

någon solhälsning har vi inte lärt oss, ännu...

 
At 10:59 fm, Blogger samtalmedsolen said...

Solhälsningen brukar ju va det första man lär sej om jag fattat rätt, eller delar av den...

fina fisken hade han fugelsang lärt sin amerikanska rymdkompisar:S

 

Skicka en kommentar

<< Home