söndag, maj 29, 2005

Grattis Mamma!

Uppsatsen är klar!!! I alla fall för opponering! Det känns så skönt. Nu ska jag koncentrera mig på de sista uppgifterna i filmvetenskapen…

Imorgon fyller jag år! På onsdag flyttar vi till Umeå, allt händer på en gång. Jag vet redan två presenter som jag ska få, Lundells nya skiva signerad samt en lödtång från pappa så jag kan laga mitt favorit armband.

Idag är det min och alla andra mammors dag, jag tyckte Nina Björk beskrev det bra i gårdagens DN.

Så grattis mamma, jag tänker på dig idag!

3 Comments:

At 11:36 fm, Blogger Maria said...

Tittade in på din sida och vill ebara säga att jag gillade den...

M

 
At 11:57 fm, Blogger Anna said...

tack, va glad jag blir, det värmer!

 
At 10:14 em, Anonymous Anonym said...

Tack lilla gumman för Dina varma ord !
Kram Mamma

 

Skicka en kommentar

<< Home