onsdag, juni 15, 2005

Smygkär i en robot

Idag har jag blivit bränd av solen för första gången i sommar, men säkert inte den sista. Köpte nämligen en till solstol idag på Åhléns, så nu har vi två. Var även och kollade på soffor, det fanns en hel del snygga och billiga inne på möbelaffären i stan men fortfarande leder nog ”Today” sofforna på Mio möbler. Men Markus vill ha den orange och det vill jag egentligen också, problemet är bara att vi inte får tapetsera om och tapeterna inne i vardagsrummet är blåa. De var nämligen här idag från Bostaden och några nya tapeter får vi inte. Nåja, lånade i alla fall hem en kökslampa och den fick godkänt av Markus så nu har vi äntligen lite ljus. Dock är sladden lite för kort, så det är tur att min pappa elektrikern kommer upp snart. Lånade även hem lite prover på tyger till köksgardiner i köket, kan inte bestämma mig och tyget som jag egentligen vill ha finns inte här uppe… Vår lägenhet börjar växa fram, men det är svårt att ignorera tapeterna.
Undrar om Aggus vill ha en lekkamrat till?