tisdag, maj 31, 2005

Igår en underbar födelsedag…

Dagen började tidigt, halv sju med sång, frukost på sängen och massor av paket. Det var mysigt, men jag var fruktansvärt trött. Av Markus fick jag en jättefin mint grön kofta, ett trä armband, parfymen ”Pure Poison”, en filmaffisch ”Immoral tales”, en tesil och cocktailbestick. Från mamma och pappa fick jag en lödtång med löfte att det skulle komma mer, av morfar och mormor fick jag presentkort på Duka, så nu är det bara att börja shoppa till den nya lägenheten! Jag saknade dock mamma och pappa, min första födelsedag utan dom... Sedan fick jag fler fina kort och många telefonsamtal… Markus bjöd mig senare på middag, tanken var först vegetariskt på ”Down to earth” men de hade inte börjat med kvällsmeny än så det blev istället en blodig oxfilé. Kvällen avslutades med rosévin och skräckfilm a la ”It”. Och idag är jag ett år äldre och ska packa resten, imorgon flyttar vi!