tisdag, januari 31, 2006

TV-junkie


Hur ska jag hinna plugga idag? När jag vill se allt detta på tv??? Och vissa saker går samtidigt… Jag får helt enkelt göra en prioriteringslista.

1. Lunch tillsammans med uppsatser.
2. Skriva en opponering.
3. Läsa ut ”The Managed Heart” och skriva frågor.
4. Leka lite med Goffman.
5. Reading som ”Academic Writing”.
6. Middag med daarling.
7. Se Gilmore Girls.
8. Överlägga om vi skall se Örnen eller Toppkandidaterna.
9. Debatt.
10. Lägga mig i sängen och läsa uppsatser.

Annas tv-tablå tisdagen den 31 januari 2006

SVT 1:
14.30 Intermezzo
21.00 Örnen
22.00 Debatt

SVT 2:
21.30 Toppkandidaterna

TV 3:
21.00 Dirty Dancing

TV 4:
20.00 Bygglov

Kanal 5:
17.35 Sjunde himlen
20.00 Gilmore Girls

Tillägg: SVT 2, 22.30, En studie i brott.

3 Comments:

At 1:09 em, Anonymous Anonym said...

Bra tycker jag, att Dirty Dancing utgår!!!! Mohahhahaaaghaahaaa!!

 
At 12:04 fm, Anonymous Anonym said...

Så här i efterhand kan jag bara säga lyckat upplägg!! Vi fick med det viktigaste och lyckades rangera bort det mesta av plugget! Moghahaahhahahaaa!!

 
At 6:54 fm, Blogger Anna said...

nåväl, jag vill poängtera att jag till skillnad kanske från andra fick ganska mycket av det ovanstående plugget gjort...

 

Skicka en kommentar

<< Home