torsdag, april 19, 2007

Det är Pluras fel att jag…

… drömmer om Bodil Malmsten. Annars har jag fått höra att ett av mina favoritviner på systemet numera också är rättvisemärkt. Jag har blivit ännu en gång upprörd över ”väskdebatten”, jag säger bara låt min väska vara ifred ;) Kristin skriver klokt om detta btw. Förutom detta är jag trött, gjort ett ledarskapstest som förvånade mig, (5 poäng producera, 8 poäng administratör, 10 poäng entreprenör och slutligen 9 poäng integrerare). Detta test utgår från Adizes ledarskapsteorier i vilket vi ska ha seminarium om imorgon. Jag roar mig även att göra filmtest, men det verkar som ingen annan har samma smak som jag, så jag blir nog mer eller mindre filmdateslös. Filmerna som man kunde välja var inte heller av bästa kvalitet så det är nog bättre att fortsätta lyssna på Plura.

1 Comments:

At 10:02 em, Blogger samtalmedsolen said...

Äsch va inte sån, vi kan ju se bollywood filmer ihop, tex Lagaan- har ju den på DVD- har förresten blivit snordyr på subdvd.com - koll själv!

 

Skicka en kommentar

<< Home