söndag, april 23, 2006

En paus i skrivandet...

Lite roligt söndagstidsfördriv med inspiration från: archiduque och Populärkultursjunkien.

Google AnswersAnswer these questions by posting the first image that comes up on google image for the answer.

1. Your age on your next birthday



2. Your favourite colour



3. Your middle name



4. The last meal you ate



5. Your bad habit



6. Your favourite fruit/vegetable


7. Your favourite animal



8. The town you live in



9. The most useful thing in your house



10. The name of your pet



11. Your most recent purchase



12. Something that makes you happy



13. Your first name



14. Your last name

6 Comments:

At 7:41 em, Blogger Leszek Bonikowski said...

Jo, just det. Jo, det gjorde vi! Du kom från Dalarna, om jag inte minns helt fel?

 
At 12:06 fm, Blogger Anna said...

Det stämmer mycket bra det, roligt att se bekanta ansikten lite då och då =)

 
At 11:05 fm, Blogger Leszek Bonikowski said...

Jo... Det var ju ett bra tag sen. Ser att du pluggar. Går det bra? Allt bra annars?

 
At 11:18 fm, Blogger Anna said...

Yepp, innan har jag läst statsvetenskap upp till d-nivå, och nu sitter jag här och skriver på min c-uppsats i socialpsykologi. Till hösten bär det iväg till Rumänien en termin för att plugga, men snart måste jag nog inse att jag borde börja söka jobb istället för att plugga. Hur är det själv? Ser att du har fått ett fint jobb, vilken bedrift i dagens läge =)

 
At 2:51 em, Blogger Leszek Bonikowski said...

Det är bara bra med mig skulle jag tro. Har fått den där projektanställningen på museet i två år, får se vad det ger. Har ju pluggat mer eller mindre konstant efter gymnasiet och nu visar det sig att det finns hopp, man måste inte sitta bakom en bänk hela livet. Eller ja... Det är svårt för humanister överlag. Vad ska du läsa i Rumänien?

 
At 1:11 em, Blogger Anna said...

Låter bra, två år är en ganska lång tid. Det blir mest en massa olika småkurser i statsvetenskap bland annat POWERPOLITICS & E-GOVERNMENT THEORY =)

 

Skicka en kommentar

<< Home