onsdag, maj 23, 2007

En liten Anna-update

Nymålade tuggummirosa naglar från BeYu, mätt på sushi och smält ost och ser fram emot säsongstarten av Project Runway. Alla mina favoritserier är annars slut: Brothers and Sisters, Men in Trees, Gilmore Girls (för evigt)… Trist för en seriejunkie som moi. Solrosorna som jag har planterat växer snabbt, min cykel fungerar dåligt – måste lämnas in på service. Nästa vecka ska jag upp till Luleå igen, det var två år sedan, hoppas att mina favoritbutiker finns kvar, mina bästa lunchställen och restauranger, samt skall jag se till att fylla på lager på Lush…mmm längtar…. Men snart, Project Runway, missa inte en liten dos av mode och design!

3 Comments:

At 8:35 em, Blogger samtalmedsolen said...

...även ska åka på samla-in-25årspresenter-turné i Luleå?

 
At 8:44 em, Blogger Anna said...

samla in presenter, nåväl, jag kanske blir bjuden på en drink på kåren ;)

 
At 7:31 em, Blogger CozmicGirl said...

Har du planterat min favvo-blomma? :) va kul.. Visst är det tråkigt när alla serier har uppehåll samtidigt..Kul att tv6 visar SG-1 o SG Atlantis :). Ser du inte på Heroes, Lost, Desperate Housewives? :) O är det nån mer som älskar BSG (säsong 3 avslutades i slutet av mars..nu får man vänta tills november)?

 

Skicka en kommentar

<< Home