tisdag, maj 08, 2007

Jasså, fyller hon år igen???


5 Comments:

At 1:40 fm, Blogger CozmicGirl said...

Ååååh.. tekannan är ju riktig cute :) o allt från Aquolina skulle jag vilja ha..hihihi.. Förresten, såg du mitt svar i "chatter"? :)

 
At 9:16 fm, Blogger Anna said...

yepp, jag ska försöka fixa något till helgen, men jag är inte så duktig gällande programering, vart man ska sätta koder osv...

 
At 11:14 fm, Blogger CozmicGirl said...

Det är inga koder.. men om du får några problem så hjälper jag dig.. vi kan höras mer på ICQ så förklarar jag hur du ska göra.. det är hur enkelt som helst.. nu måste jag sova.. har varit vaken sen kl 10 igår morse.. blääh..

 
At 1:03 em, Blogger Anna said...

lite tillägg:
yogaväska finns fina här: http://yogalife.fi/product_info.php?cPath=34&products_id=579
sedan önskar jag som alltid lite tv-serier, som gilmore, men in trees, brothers and sisters.
och varför inte en vodoo-docka: http://www.voodolls.se/

 
At 5:53 em, Blogger samtalmedsolen said...

Voodoodocka lät kul,
men vet inte om jag vill stödja ett utvecklande av din mörka sida...
en termos verkar mer sympatiskt.
Sån radio ser fin ut.
Några önskemål gällande böcker kanske?

 

Skicka en kommentar

<< Home