måndag, maj 07, 2007

Många val just nu…

Yoga Girl av Jennifer Brinley
Främst gäller detta att välja Sankalpa till yogan/meditationen. Idag när jag kom hem var jag (och fortfarande är) helt seg i kroppen, känner även lite tryck runt ögonen; det märks att man fortfarande är nybörjare. Mitt tillstånd just nu kan närmast liknas med salongsberusning, jag är totalt avslappnad. Sedan gäller det att välja och urskilja vilka platsannonser som jag ska söka, vilka finns inom mitt kunskaps- och intresseområde. Helt plötsligt fick jag mycket att göra såväl som att tänka på. Bäst att börja skriva prioriteringslistor. Karriärsvägledningen får mig att tänka i helt nya banor, men mina drömmar finns självklart kvar. Men först, en önskelista.

5 Comments:

At 10:36 em, Blogger samtalmedsolen said...

Är du en yoga girl; en yogini som kan sitta i lotus likt bilden...?

 
At 10:39 em, Blogger Anna said...

fin bild, eller hur? mmm nu saknar jag bara en egen yogamatta, tänker önska mig en rosa i födelsedagspresent ;)

 
At 10:52 em, Blogger samtalmedsolen said...

Hehe, rosa är fint, men ska du ha en tunn eller lite tjockare det är fråga!
En tunn är lättare o tar mindre plats men som nybörjare kanske man vill ha en tjockare?
Särskilt när det kommer till huvudstående *mohahahaha*

 
At 11:00 em, Blogger Anna said...

Du ska snart få se vilken jag önskar mig, ekologisk nedbrytningsbar, det är viktigt ;)

 
At 11:21 em, Blogger samtalmedsolen said...

Åh nice
Du är så miljöklok!

 

Skicka en kommentar

<< Home