torsdag, maj 10, 2007

Semifinal

Dessa är mina favoriter innan röstningen:

Ungern
Serbien
Vitryssland
Moldavien
Vad säger detta om mig, är jag en gammal kommunist eller en modern östeuropé?
Vilka de övriga sex blir bryr jag mig inte så mycket om, men det vore väll trevligt om någon av våra skandinaviska grannar går vidare, i alla fall för grannsämjans skull...
Update: Alla fyra favoriterna gick vidare! Yeeeey! De andra bidragen blev: Makedonien, Slovenien (Mackans favorit), Georgien, Lettland (gräsligt), Bulgarien (fruktansvärt) och Turkiet!

7 Comments:

At 12:00 fm, Blogger CozmicGirl said...

Men faaaaan va jag är besviken... ville se Holland och Belgien i finalen.. håller med det du skrev om Bulgarien och Lettland..jag finner inga ord att beskriva de 2... O turken var ingen bra..bläääh..önskar att DramaQueen gick vidare även om låten var ingen wow, men scen showen var skitbra..

 
At 12:09 fm, Blogger Anna said...

jag måste säga att jag är mycket nöjd, i för sig var varken holland eller belgien dåliga, men inga av mina favoriter...nå nu får vi se vilka som vinner på lördag! jag måste nog rösta på rumänien även om jag tycker att dom är nästan avsyvärda, men lite rumänsk nationalism har dock smittat av sig!

 
At 11:01 fm, Blogger Oskar said...

Vad pratar du om? Vilken röstning?

 
At 11:03 fm, Blogger Oskar said...

Jaha nu förstår jag bättre.

 
At 2:41 em, Blogger samtalmedsolen said...

Bulgarien? va det inte typ först? det sög ju ordentligt!

 
At 7:28 em, Blogger Anna said...

bulgarien, ja huvva! dom var typ först!

oskar, har du missat? det är ju eurovision i luften ;)

 
At 8:17 em, Blogger Oskar said...

Jo det har jag missat ganska totalt,och jag är inte helt ledsen för det, men några kompisar pratade om det idag på afterworken. Om jag inte missförstod så var Ryssland inte helt dåliga och Ukraina såg tydligen roliga ut.

 

Skicka en kommentar

<< Home