torsdag, maj 17, 2007

Från kristin

Av 1593 låtar blev detta mina svar!


1. Hur mår du idag?
The Milkman of the human kind (mjölk ger stärkande ben)
2. Kommer du komma långt i livet?
Hatscheptus tempel (alltså långt)

3. Hur ser dina vänner dig?
Ett hjärta av sten (jag är ingen hemsk drottning)

4. Kommer du gifta dig?
Beat City (svårt att tyda)

5. Vad är ditt livs themesong?
Gamble (man måste våga lite för att vinna, eller hur var det….)

6. Vad e ditt livshistoria?
She Took A Long Cold Look At Me (varför just kall?)

7. Hur är skolan för dig?
Lova att du väntar i gathörnet på mej (jag försöker inte rymma, men jag är snart klar)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Dont Go Breaking My Heart (nej, gör inte det)

9. Hur kommer imorgon vara?
Is She Wierd (ja, ibland)

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Youth of the Nation (såklart, morgondagens svar och hopp)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Den fulaste flickan i världen (konstigt)

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
The Pressure (press, press, press ?!)

13. Hur är det med ditt liv?
The Grudge (missunnsamt?)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning ?
Shades of Gray (och det ska regna)

15. Hur ser världen på dig?
Enkelt (jag är så lätt att tyda)

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Payback (hoppas inte att det enda som kommer att driva mig är hämd, a la Kill Bill )

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Whish You Were Here (åh så sött)

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
My Heart Belongs to Me (mmm)

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Bara himlen ser på (just det, i hemlighet…)

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Everything’s Gonna Be Alright (såklart)

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Tillsammans vi två (ja, två behövs det för att det skall bli tre)

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Levitate Me (lite lättsinnat sådär)

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Coco (så talande)

24. Vad är några tips till mig?
Hard to Explain (japp)

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Åt samma håll (ja, om vi går åt samma håll)

26. Vad är min danssång?
Absence of fear (känn ingen fruktan på dansgolvet)


>>>>> Ta frågorna och sätt din musik på shuffle och byt efter varje fråga, titeln blir ditt svar.

1 Comments:

At 5:51 em, Blogger CozmicGirl said...

Åh vad jag älskar såna här lekar :) Än så länge har jag kommit till fråga 3 (svar: Ruslana-Wild Dances, ahahhaha)

 

Skicka en kommentar

<< Home